ZZZ

Å shit vad trött jag e men eftersom Danne typ aldrig blir trött så kommer jag säkert somna sent ikväll med. (sov typ inget inatt, vakna av att jag drömde att min farfar var en mördare :( :p haha inge roligt alls ! )
MEN som tur e (och roligt) är att Danne ska ut på Praktik nästa vecka och då kommer han behöva gå upp typ vid 6 på morgonen och därmed lägga sig tidigt ! :P haha så jag äntligen får sova på kvällarna. Men jag tycker det är jätte roligt för Dannes skull, allt det där med praktikplats har tagit jätte lång tid men nu är det äntligen fixat :)
Men ska försöka orka duscha nu sen får jag se vad som händer :)
image534
Förresten ska nog ut med familjen till Landet i helgen, MYS ! Men tyvärr kunde inte danne och fedde följa med den här gången och det är mindre kul :/...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vore kul om du berättade om högtaleren var bra :D

2008-05-26 @ 23:49:08
Postat av: josse

tänkte kolla det nu
:)

2008-05-27 @ 16:17:40
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0