2 nya tröjor ..

.. Kom jag hem med :) Plus ett nagellack. Känner att jag knappt har några mysiga koftor så dom här två blev perfekta. Båda köpta på HM. Den benvita polotröjan kostade 249 och den gråa 399 :-




När vi skulle åka in till stan så bestämde vi oss för att vi skulle ta en promenad ner dit. Och vi trodde ju verkligen inte att det skulle vara SÅ kallt eller att det var SÅ långt att gå. Det tog oss 35 minuter tills vi kom fram och då kan jag lova er att vi var stelfrusna. Jag kunde knappt ge Danne en puss haha.. Men vi gick iallf direkt till burger corner som jag hoppades. Och gud så gott det var ! Mums :) Sen gick vi in på HM en snabbis och senare Game. Danne hoppades få sitt Fifa 09 men det blev aldrig så. Stackars älskling nu får han spel 08 istället så tråkigt haha.. Men nä jag ska faktiskt ta mig en match mot han nu. Och jag är verkligen INGE bra på det :P

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0