Det blev som jag trodde..

Sådär nu kom jag hem till mig.. Vi kollade på programmet charterfeber och jag är väldigt sugen att dra till Alanya nu alltså. ( precis som jag trodde ) Även om det inte riktigt var så bra som jag trodde då det inte visades så mycket om festandet haha.. Det visades istället mer av en skratttokig tant och en helt crazy man med sin 81 åriga mamma.. Och lite tillsåklart :P men stranden och natt livet !  Det kändes väldigt najs.. Alltså både mallorca och turkiet är ju medelhavs öar och Magaluf och Alanya lika party tokiga så det kommer väl ungefär se likadant ut där vi ska bo :)

Kan inte bara sommaren komma ungefär nu? :P



Nä nu ska jag sova och drömma mig bort till hotellet vi ska bo på och allt som har med resan att göra ! Sovgott ni med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0