Fullt upp

Min söta katt :)


Jag har verkligen haft fullt upp hela dagen som min rubrik säger.. Mycke på jobbet så kom inte från försvaret förrens  3 och då hamnade jag i värsta köerna. Åkte förbi gullmars klockan 4 så det tog ju sin tid ! Brukar i vanliga fall komma hem på 20 minuter. Och inte nog med det så åkte jag först förbi mig för att hämta min digitalkemara sladd men hitta den inte efter en kvarts stress letande. Ville bara hem till Danne och vila. Men hitta den aldrig för det visa sig att Linda hade tagit den.Snacka om att jag vart irriterad då :P För det kändes lite surt att jag åkte hem för ingenting.

Fast egentligen var det bra för jag hämta min internet dosa för att kolla om lönen kommit. Men nopp inga stålar hade satts in. Har bara 15 kronor. KUL ! Jätte kul.. Så var tvungen att ringde maria för att se om hon ens har skickat pengarna och hon sa att hon gjort det. Och att den bara är lite försenad.. Tänkte ju nämligen köpa några av dom smycken jag visa er förut. Men det får väl vänta. Men om pengarna inte är inne i morgonbitti är det nått stort fel.

Sen när jag kom hem till Danne har vi typ bara spenderat kvällen med att plocka ihop hans rum. Det blir ju flytt snart ! 
Men nu orkar jag inte skriva mer för min kropp värker och ögonen börjar hänga...

Det här var kanske inte så kul att läsa men la iallf in ett fint kollage på min katt som jag tog mig tid och gjorde nyss :) Sovgott hörs imorn  ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0