Hemlis.. Tills vidare !

Hejsan .. Som jag sa förut så har jag blivt sjuk :( Jätte tråkigt. Men nu är jag iallf hemma från jobbet.. Det är så jävla ansträngande att jobba sjuk men jag bet ihop och gjorde det igår ändå. Men kände direkt att det inte kommer gå idag också. Så sa det redan till Maria igår och lämnade bilen på firman. Får se när jag blir bättre.. Men nu ska jag se om jag orkar duscha för det behövs ! Har svettats som en gris inatt.. Feber ni vet :/

Kommer tillbaka senare idag med en rolig grej att berätta som jag och Linda är utvalda till :) !



Ni kanske fattar ? ;)

Kommentarer
Postat av: NICAAH [ N i n a ]

Hej Linda

Jag har inte glömt er, absolut inte. Jag har som sagt jobbat heeeeela förra veckan, detta är min första riktigt lediga dag, så nu täntke jag sätta mig ner och göra hennes, den kommer komma idag,, ska jag maila dig eller henne sen när den är klar?

2008-11-18 @ 12:10:29
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: NICAAH [ N i n a ]

oj nu skrev jag linda bara för att jag tänkte på hennes design, haha förlåt josefin :D

2008-11-18 @ 12:18:52
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0