Hemma från shoppingen

Presenterna till Fedde får ni se sen ikväll när han fått dom.. Är rädd för att han kanske läser min blogg och upptäcker allt innan han ens fått det. Haha.. Det vore ju inge bra ;).. Men det var fina grejer iallf !

Och det här kom jag själv hem med :

  • 4 par knästrumpor. 2 för 79:50 på HM
  • (kunde inte välja vilken jag ville ha så det blev båda :P)
  • rouge borste 19:50
  • ögonskugga pensel 19:50
  • borste 39:50
  • deo
  • BUS
  • rakhylar..
Tror inte jag glömde nått från min lista faktiskt bara saker som lades till :)
Nu ska jag hämta upp Danne och åka till Willys och handla.. Tar med datan till Fedde och updaterar därifrån. HA en trevlig kväll ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0