Hemma hos Diddi

Hejsan !

Just nu är jag hemma hos Diddi :) Var typ 2 veckor sen vi sist sågs så det var kul :) Jag tvinga henne att kolla på våra bästa år medans jag åt pizza :P haha.. Ska väl typ vara här en halvtimme till typ för sen ska Diddi iväg och jobba och jag måste hem och packa.. Håret vart förresten jätte fint ! Men gjorde inte så mycket förutom att toppa det. Så nu känns det friskt och skönt igen :)

Men innan jag kom hit så bad hon mig gå in på facebook och kolla på en "as rolig " Bild på mig och Danne. Hon själv garvade ihjäl sig och jag förstår det :P Kolla Dannes min ..


När jag endå håller på kan jag passa på att visa några fler bilder från den kvällen :P

Daniell och Denise

Jag och Danne bytte jacka :P

Väntar på bussen

På bussen


haha det var jag Danne Daniell och Diddi
Det här var då alltså typ 1 och ett halvt  år sen .. Sommaren 07

Kommentarer
Postat av: Denise

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

kan inte sluta skratta hahah Danne du är för söt

2008-11-22 @ 16:21:49
Postat av: Josse

haha diddi då :P

2008-11-22 @ 17:00:13
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0