Jag , modell?

Det är iallf vad den där grejen handlar om som jag skulle berätta igår men jag glömde bort det :P

Jag är iallafall utvald av Emma Sandström en jätte duktig fotograf att bli fotad utav henne gratis.. ( egentligen kostar det 800). Hon har ett julerbjudande och har tydligen frågot några stycken om dom skulle vilja göra det. Hon hittade mig genom bloggen och tog kontakt med mig.. Jag tackade ja eftersom jag aldrig har blivit fotograferad av en riktig fotograf förut på det viset och det verkar som en rolig grej :) Och det bästa är att om man anmälde sig själv plus en kompis blir det gratis för båda och man får en timme var med henne plus foton med varandra också.. Och jag tar med Linda :)


puppyeye.blogg.se

Så alltså den 7:e december smäller det ! Alltså om 3 veckor. Får se hur jag blir på bild och om det går bra men va fan det borde det :D Men berättar mer sen när det börjar närma sig ;)

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

vad fräckt! ;)

2008-11-19 @ 16:59:23
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0