James Bond

Lunch nu.. Och sitter här i bilen med min laptop.. :) Var precis och käka lunch med Danne. Vi körde en drive in eller vad det heter :p Jag hade iallf tagit med mig en varsin matlåda från försvaret och så käkade vi i bilen. Vart chicken nuggets med ris. Hörde förresten att Obama vann. Bra där USA !

Nu kanske dom flesta av har sett den nya bondfilmen. Men för er som tvekar och inte riktigt har hängt med i dom senaste filmerna tycker jag ni borde gå och se den endå. Jag hade typ knappt sett en bond film innan jag gick och såg den här. Jag och Danne gick alltså på bio igår kväll för vi ville utnyttja vår sista rabatt biljett innan den 6:e november. Filmen var iallf jätte bra enligt mig. Vill inte säga för mycket det kan ju förstöra för er som inte sett den. Men värd att se helt klart :)



Nu sa jag jobba vidare. Hörs nog sen när jag kommer hem. Kanske slänger upp min outfit idag också ;P Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0