Lönen kom tillslut !

Det första jag gjorde var att gå in på betties hemsida och fullfölja mitt köp som inte gick igår. Det här kommer jag få inom tio dagar :)

Ska förbi globen en sväng innan jag åker hem sen och köpa en halsduk till älsklingen hade jag tänkt. Passar på att skämma bort han lite nu när lönen kommit ;) Tycker om att ge bort saker när det egentligen inte behövs. Alltså när det inte är nåns födelsedag för då blir det mycket roligare på nått sätt när inte personen vet något..Fast den här gången behövs det ju faktiskt för han fryser så mycket stackarn.. :P Så han kommer nog bli väldans glad. Bara jag hittar nån snygg dåra. En liten avskedspresent innan jag åker till tyskland haha..

Nä ni, nu måste jag jobba lite till sen börja röra mig mot firman. Kommer nog få sluta 3 idag eftersom jag jobba över med ca 40 min igår..Så hörs igen nån gång efter det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0