Lördag

Vet ni en sak.. Idag är det exakt två månader tills jag fyller 20 :D Woho bara 2 kvar nu alltså tills jag får köpa från systemet.. Tiden har gått så jävla snabbt känns som att jag fortfarande är 18.. eller inte ens det 16. Som att jag har åldern inne men är fortfarande lilla josse inombords haha. Men roligt ska det bli att bli 20 iallf ;) PARTY !



Men om man ska prata i nuet istället :P Vaknade vid halv 12 Danne kom hem från matchen. ( Valde då att sova kvar hemma :P) Har precis duschat och ska snart käka frukost. Sen ska vi dra in till stan och inhandla det som behövs tills ikväll. Har kanske förresten ändrat mitt kostym val. Men det berättar jag mer om ikväll när allt är färdigt fixat :)..

Har inte hela dan på mig att sitta här så måste gååå..!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0