Lördag

Härligt med helg alltså !

Igår kväll var vi hemma hos Daniels farmor hela kvällen.. Hon ska nämligen flytta till Chile i 4-5 månader. Härligt eller vad? Mitt i rusk vädret..Men Han komme såklart sakna sin lilla farmor. Vi åt jätte god mat sen gick vi till ett plan i deras hus där dom hade biljard och pilkastning m.m. Så vi spelade några partier, Jag Sebbe och Danne.. Visste inte att jag var så grym på pilkastning men vann över Danne hela 5-6 gånger ;) haha .. Nu ska jag klä på mig för att dra in till stan och köpa en present till Fedde. Han fyller nämligen år imorn men vi ska fira han ikväll hemma hos han med godmat m.m. :)



Kanske blir det lite pilkastning där med ? .. Eller inte :)


Kommer nog ha rätt fullt upp idag men ska försöka updatera endå., Vi får se hur det går ! Hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0