Måndag

Hejsan !

Indiana Jones
filmen igår var faktiskt helt okej. Inte skit bra.. Tycker nog National Trasure filmern är bättre. Det var lite väl overkligt mot slutet tyckte jag plus att dom rymde och vart fångade typ hela tiden. Lite mycket kanske.. Men helt OK.
Sen efter det kollade vi på sanningensögonblick. Först i programmet vart jag rätt chockad över hennes svar. Då hon bl a sa att hon haft sex med sin assistent och betalat ett trasigt bord med en avsugning och att hon tar pengar ur hennes assistenters ficka för att betala utlandsresor m.m .. Men sen nu på morgonen läste jag hennes blogg och då förklarade hon att allting omvändes till negativt i tv och att det inte alls var exakt så som frågorna ställdes utan att hon hade varit tillsammans med personen en längre tid m.m.. Men men :)

Tillbaka till idag.. Ja ni dagen börjar inte så himlans bra för min del då jag försov mig lite för att klockan på mobilen inte ringer.. Så fick stressa iväg men kom endå in till försvaret en rätt skaplig tid .. Hoppas det blir en skön dag för är riktigt trött. Pallar inte med massa stress och skit då. Skulle behöva en till sån här lugnande ansiktsmask :P Jag och Linda använde dom i lördagskväll när Fedde fyllde år :)



haha så snygga

Nä men nu måste jag jobba vidare Tjo hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0