Måndag

Hej bloggen ! Var ett tag sen men har tyvärr blivit sjuk :(.. Så har inte haft orken att göra nånting. Var tvungen att jobba idag ändå även fast jag är sjuk.. För Maria och Erwin ( mina chefer) är i Paris så ingen kan rycka in för mig. Och utan mig eller dom Blire inget kaffe i maskinerna så vi kan förlora viktiga kunder om det är tomt för länge.. Så det är rätt jobbigt just nu :/  Försöker ta det så lugnt det bara går men det är svårt...

Aja till något roligare :) Jag har anmält mig till en Photoshop kurs i slutet av februari :D Det är en kort intensiv kurs som håller på i 6 veckor varje torsdags kväll 17:45-20:45.. Ska bli skit kul.. Rätt dyrt är det men det är det fan värt. Tycker sånt där är jätte kul och jag kommer få lära mig allt möjligt .. Webbdesign och allt som har med bilder och fix och trix att göra. Kommer då börja göra bloggdesigner :) Det är hos :



Gå in på deras hemsida om ni vill veta mer. http://mediegruppen.se
Dom har ett jätte stort utbud utav olika kurser !

Nu ska jag snart möta Danne och bara mysa framför tvn.. Ska försöka bli frisk också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0