Mysigt med regn idag

Nu är det snart dags att börja åka mot firman då det kan vara så himla mycket köer i stan vid halv 3 - 3 tiden.. Så hellre åker jag lite tidigare så jag missar dom än att sitta stilla i en halvtimme och bara få panik.. Regnar gör det också men idag tycker jag det bara har varit mysigt. Det går bättre att jobba på nått sätt då :P Tillskillnad mot att jobba inomhus när det är världens härligaste solsken ute och fåglarna kvittrar.. Då har jag hellre regn när jag jobbar..

Senare idag efter jobbet tänkte jag åka med Danne till vardagsrummet när han ska jobba. Det är så skönt att bara sitta där och lyssna på den speciella musiken, läsa tidningen eller blogga :) Men innan dess ska jag nog hem ett tag.. Duscha och fixa naglarna hade jag tänkt. Det var länge sen dom blev ompysslade kan jag lova :P


Bild tagen av mig..Hitta en ny knapp på kameran så bilden blir finare :P

Hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0