Onsdag

Godmorgon sverige ! Har valet avgjorts nu eller håller det fortfarande på ? Jag vill att Obama vinner så hoppas på det ! :) Det är inte så att jag skulle ha suttit uppe hela natten för att kolla  på valvakan om jag inte hade jobbat.. För så inne är jag inte i det. Tycker bara Obama har mycket rätt i att man måste få göra abort och att homosexuella ska få gifta sig tex.. Men det lär väl stå i tidningen sen vem som vann.

Märker ni en sak ? Jag är uppe tidigt idag.. Började skriva det här inlägget ungefär halv 7 när Danne gick till praktiken.. Brukar aldrig gå upp då men idag pallade jag inte ligga kvar i sängen för då skulle jag bara ha sovit tills kvart i och sen fått rusa iväg och klä på mig ! Stress som vanligt med andra ord..

Men igår iallf så åkte jag och Danne in till nordea för att föra över rsepengarna till Feddes konto. Jag har bara ett gammalt ungdomskort som jag fick när jag var 16 , inget elektron kort.. Så kan därför inte betala på fritidsresorna.. Det skulle Fedde göra. Meniallf när jag väl var på nordea fixade jag iallafall ett elektron kort nu :) Äntligen efter 100 år :P Kortet kommer väl på fredag skulle dom tro men jag fick också sån där internet dosa så jag kan shoppa och betala räkningar på internet.. Så nu slipper jag tänka på att hitta en bankomat varje gång jag ska ta ut pengar :P


Linda och Kusin Emma.. Bild tagen från Lindasblogg. Finns i kategorin "länkar"

Nä nu ska jag åka annars kommer jag för sent ! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0