Onsdag.. Inte alltid som man tänkt sig !

Höll nästan på att skriva tisdag istället för Onsdag i kategorin.. Tycker den här veckan har kännts så seg så jag har knappt nån koll på vilken dag det är :P ..

Asso förlåt för igår MEN det vart kaos samma kväll som jag skrev mitt senaste inlägg. Alltså i måndags.. Grejen var den att jag hade tänkt sova hemma hos mig men sen vart det ju så att jag sov hos Danne endå.. Vi båda trodde det skulle gå bra den här gången. ( I vanliga fall sover vi inte med varan måndagar för han har sovmorgon på tisdagar ) Vi ville iallf ge det ett försök. Men fan det funkar inte :P Han vill sitta uppe och kolla på prison break som slutar klockan 11. Okej säger jag och försöker sova endå.. Sen vaknar jag till vid 10 över 11 och han sitter och spelar.. Ni som har pojkvänner som ibland lirar CS vet att dom knappt är kontaktbara då.. Så han vill såklart inte stänga av förrens vid halv 12.. A men okej då tänker jag då,.. Sen blir klockan 20 i och jag kan fortafrande inte sova så jag bestämmer mig för att försöka sova i Lottas säng istället ( då hon sover hos Jimmy). Jag visste att han skulle vilja vara uppe lite senare men trodde jag skulle kunna sova endå.. Men det går inte heller så klockan 1 går jag in till Danne och först DÅ stänger han av.. haha så snacka om att jag var trött dagen efter. Alltså igår.. Somnade vid 8 och var som en Zombie hela dagen. Därför vart det inget bloggande :P Så det gör vi nog inte om på ett tag :P Samma sak idag då han har sovmorgon imorn. Jag sover hemma själv punkt slut ! :P


Så här nånting måste jag ha sett ut vid samma tid som klockan visar igår morse alltså... Kom en halvtimme försent.. snooza är alldeless för skönt....

Men nu har jag lite brottom.. Ska till vardagsrummet där älsklingen väntar. Tar med datan så jag kompenserar för den dåliga updateringen..:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0