Så här röstade Heidi Montag och Spencer Pratt

Mmm nu är jag mätt och gla ! :) Danne jobbar här tills klockan sju. Då tror jag att han ska hem till sig och jag hem till mig. Han har ju sån där skön sovmorgon imorn :P Fast kanske åker med han hem ett tag och sen drar vid 9. Får se..

Förresten.., Visste ni att Heidi och Spencer röstade på John McCain ?




Heidi Montag och Spencer Pratt röstade på John McCain i vallokalen i Los Angeles, men deras stöd spelade ingen roll då den demokratiske kandidaten Barack Obama vann. Detta är USA:s 44:e val och det mest kontroversiella någonsin. Kändisarna har varit väldigt engagerade och många säger att utan all positiv publicitet Obama har fått genom dem, skulle han aldrig ha vunnit. I princip de enda kändisarna som öppet hejade på McCain var Heidi och Spencer, men dem skulle han nog klarat sig bättre utan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0