Shoppning från Tyskland !

Hej allihopa :) Jag har det jätte bra här förutom att jag typ har blivit sjuk igen :( Kan berå på att det är SVINKALLT och att vi stod ute i ca 2 timmar igår och frös för bussen som skulle hämta upp oss från flygpltasen var jätte sen och sen skulle vi promenarea m.m Landade 4 men kom till hotellet halv 7 - 7. Så det var lite jobbigt men annrs så gick resan bra :) Vi var ute och käka middag på en restaurang  här mittemot hotellet. Jätte god mat har dom här faktiskt ! Sen gick vi tillbaka till hotellet vid halv 10-10 och bara chilla och spela lite kort. Alltså vi gick till en mataffärer en liten bit härifrån för att köpa lite snacks och nått att dricka. Men gud vad mycket och billig sprit och öl dom har i sånna äffärer :P Vissa flaskor kosta typ bara 3 Euro.. Alltså 30 kr..

Är så jävla suktad på att köpa hem massa gott och spara tills jag får dricka igen :P Men det går ju inte nu när vi bara har med hand bagage.. Men sak lätt hit nån gång bara för att shoppa och för drickans skull ;) På tal om shoppingen så har dom hur BRA affärer som helst här. Jag kommer nog inte ens kunna stänga min resväska för jag handla så mycket. Dom har sjukt mycket fint här. Ni shopping gala måste bara hit alltså. Här ahr ni lite från vad jag köpte. Resten kan jag inte visa för det är julklappar ;)





Som sagt är det skit billigt här. I snitt kostar väl en fin kofta 15 Euro mer eller mindre. Alltså 150 kr. :P
Nu ska jag vila lite efter en hel dag på stan innan vi ska ut och äta. Ska till ett ställe där dom tillverkar öl. Kommer inte på vad det heter men mer om det och resten av resan imorn när jag har mer tid !

 PUSS saknar er där hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0