Söndag - Ingen Fotomässa idag :(

Vinst på Lotto skulle passa bra nu !

Åhh inte mår jag bra idag ... Känner mig helt konstig i huvet.. Är inte förkyld och knappt febrig utan det känns som när jag hade virus förut.. Då fick jag konstig huvudvärk och var lite kallsvettig.  Febrig fast endå inte.. Men hoppas det går över snabbt iallf för jag vill inte vara sjuk. Det är så jävla tråkigt.. Hade ju tänkt att gå på Fotomässan idag med Diddi. Alltså såg fram emot det jätte mycket men nu går ju inte det..
Jag är jätte sugen på att köpa en systemkamera och börja min Photoshop kurs. Men kameran köper jag nog på mellandags rean eller redan nästa månad som en julklapp till mig :p Måste bara se till att ja råd med allt för Photoshop kursen ska betalas i februari och den är väldigt dyr.. Sen måste jag spara pengar till resan som ska betalas den 13 Juni. De är nu 6000 kvar som ska betalas till den ungefär tror jag.. Så jag får se hur det blir med Kameran. Den kostar ju runt 4-5ooo utan nån rea. Tror jag vill ha en Nikon som jag har lagt till i kategorin "önskelista".. Fan vad jag ska bli grym på bilder och allt som har med det att göra :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0