Tisdag

Jobbar idag igen och det suger :/ Det ända som är bra att jag inte blir av med några stålar ;P sen när det är lön alltså.


Min lunch idag.. Orkar inte åka och ta ut pengar och så är jag inte så värst hungrig..

Sen efter jobbet ska jag Danne Fedde och Linda åka in till fritidsresor och betala handpenningen på 1200 per person. Så när det är klart är det bara sista summan i maj som ska betalas och resan är säkrad :) Vi har också öppet köp fram tills januari men hoppas bara inte det ska bli nödvändigt att använda ! Fan det är typ 7 månader kvar :P haha..

PUSS ! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej lue förlåt att det blev som det blev. <3

2008-11-04 @ 18:44:36
URL: http://lillsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0