Tur där Fedde

Hejsan !

Sitter på vardagsrummet nu med Fedde och Linda.. Daniel jobbar på som bara den :) Fast nu ska dom åka.. Fedde märkte att hans nordea kort var borta så ahn letade som bara den.. Och senaste gången han använde kortet var på pressbyrån i mariatorget idag. Smart som han e så ringde han dit och kolla om det var där.. Och tror ni inte han har flyt eller ? Det hade suttit kvar i kort läsaren.. Så kan det gå :P Nu ska dom iallf åka och hämta det..

Linda helt inne i bloggvärlden :P

Jag ska också åka snart.. Danne slutar om 5 minuter. Då ska vi hem till han och duscha som jag inte hann göra innan. Jag fastnade vid datan :P Satt och höll på med mina annonser här på bloggen... Har fått ihop ynka 6.05 kronor på typ 3 dagar haha.. Det går sakta framåt :P Men jag har ju inte många besökare lixom.. Sen ska vi städa hela hans rum för imorn kommer det folk som ska inspektera lägenheten. Så allt måste vara i sin ordning. Kanske blir det nån mysig film också :)

Klockan är 7  vi ska dra ! Hörs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0