Bio mys med syster

Direkt efter jobbet åkte jag och mötte upp Danne på Gymnasiemässan där han jobbade idag.. Han gjorde reklam för sin skola och för det fick han en en biobiljett :) Sen åkte jag hem och hann typ vara hemma i 20 minuter innan jag kom på att jag måste hämta ut nya tebletter eftersom mina har tagit slut.. Så vi ringer för säkerhetsskull till apotekets jour som ska kolla vart det finns. Och det fanns INGENSTANS.. Panik .. Vill ju inte avsluta kuren i några dagar lixom och sen typ börja om ? Men iallf så löste det sig och dom hade tydligen 2 st kvar i gullmars som tur var. Så åkte dit med Linda sen mötte vi Danne och Fedde på Vardagsrummet.. Vi väntade på DAniels Mamma plus syskon som skulle äta där idag :) Sen när dom kom vart dom posetivt överraskade för att det var så himl mysigt. Kul :)

Och sen efter det åkte vi hem till Fedde där jag sitter nu.. Killarna spelar och jag och syrran ska snart iväg på bio.. Filmen blev Låt den rätte komma in. Har ju hört att den är så bra så får se..



Sen åker vi tillbaka hit och myser med våra älsklingar ! TJOO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0