Längtar !


Kom hem för 40 minuter sen ungefär.. Jag och Danne stannade till vid Mc donalds och köpte två cheeseburgare var. En liten drive in ;) Väldans gott var det iallf och länge sen.. Var bara lite svårt att köra, dricka och äta samtidigt :P Hade ingen tid att stanna för Daniel började jobba i kärrtorp klockan 4..

Men när jag kom hem iallf så möttes jag av ett brev från medieinstitutet. Och i det stod det :

Hej ! Jag vill hälsa dig välkommen till vårens kvällsutbildning " Photoshop" ..


M.M..

Ska bli så himlans roligt ! Har varit lite orolig då jag inte fått brevet tidigare.. Man skulle ha fått det efter en vecka men nu har det typ gått 2-3. Men bra att det kom tillslut och att jag fick en plats ;) Ska bli grym på bilder och webbdesign ! Precis som Maria .. Eller kanske inte så bar för hon är grym ! Men man kan ju alltid ha ett mål :)



Bild tagen på hennes blogg.. Gillar den. Hoppas det inte gjorde nått om du ser det här :P
Vill bara visa vad man kan göra med Photoshop ...

Nu ska jag iväg till vardagsrummet och sen hem till Fedde och kolla på Mamma mia förhoppningsvis. Datan hänger med !

Kommentarer
Postat av: NICAAH [ N i n a ]

Hej Josefin,

Jag kollade i Måndags och då var dom inte inne, sen har jag jobbat som en dåre, fick bara sova 5 timmar i natt för att jag har så sjukt schema, och jag ber om ursäkt, jag vill inte göra någon besviken,.. absolut inte!!! jag hoppas du förstår mig, förlåt igen.



Nina

2008-11-13 @ 18:09:56
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0