Linda hur lyckas du med dina bilder ?!

Okej nu är man äntligen tillbaka i västerås :) Känns bra men är lite uttråkad :P Åt middag för typ en timme sen och det vart hämtmat.. Suck, jag som redan har ätit pizza en gång idag.. Så nu fick det bli hamburgare istället. Det är typ det vi har hunnit med att göra..

Nu sitter Danne och Sebbe och spelar Fifa 08. Christian ( deras pappa) är ute på nån middag med jobbet.. Så dom har lixom "paxat" hela tven och jag får då datan. Men när man har kollat alla bloggar man brukar kolla och sina hemsidor så fínns det inget annat att göra. Men jag får väl ha tålamod och vänta tills 10 ungefär då vi skulle kolla på nån film. Vi köpte med oss chips och Dipp hem förut så det ska vi sitta och smaska på sen. Men undertiden kanske jag ska trixa lite med Christians Photoshop? Kanske lära sig nått nytt ? :)

LINDA ?

2007

2008

HAHA klockren !

Kommentarer
Postat av: linda

haha lägg av!

2008-11-22 @ 13:08:06
URL: http://lillsen.blogg.se/
Postat av: Denise

hahahahaha båda bilderna är klockrena:D

2008-11-22 @ 16:24:44
Postat av: Josse

Men säg Linda alltså äter du svamp eller :P? haha

2008-11-22 @ 16:59:47
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0