Imorn drar jag !

Jag idag  :)


Åker till Tyskland med firman över helgen. Känns väl sådär är ganska nervös... Känns rätt stort att åka utomlands med jobbet efter 7-8 månader. Känner inte riktigt alla än men det lär jag väl göra nu. Vet förresten inte ens vem jag ska dela hotell rum med haha. Vet bara att det inte är nån kille såklart. Det enda jag vet att vi ska göra är att äa julbord på lördag. Resten lär väl bli en överraskning. Jobbar bara 07- 10 imorn sen åker jag till firman. Ska åka därifrån vid 11-12. Planet går 13:50 från skavsta. Nu ska jag packa vidare. Funderar på att ta med datan så jag kan updatera om jag får tråkigt. Förhoppningsvis har dom då trådlös uppkoppling på hotellet som man brukar ha. Annars kan jag iallf sitta och redigera bilder eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0