Ett litet skönhetstips

Jag vet inte om ni vet att jag är ett stort "fan" av Alove vera. Jag har ju en Aloevera Gele' som är skit bra ! Använder den i ansiktet varje morgon och kväll och huden blir super len och fin. Är jätte bra om man är torr. Googlade efter mitt Aloe vera lypsyl som jag köpte på apoteket förra veckan mot min extrema torrhet på läpparna. Och den är hur bra som helst den med ! Fast den har ungefär samma konsistens som armenshudsalva fast endå inte.

Så här ser den ut och kostar 16 kronor på apoteket ;



Men iallf när jag googlade på den hittade jag den här hemsidan ;
http://www.ccs-se.com/vera/



Läste där att dom startat en ansiktsserie i 4 delar. Låter super bra. Finns att köpa på apoteket den med ! Så om ni har problem med torrhet, blemmor eller bara vill bli riktigt lena så satsa på Aloe vera ;) Vet tyvärr inte hur mycket den kostar. Men vet att bara min Gele' kostade typ 60-70 kronor..

Bilden ovan är dock inte ansiktsserien men dom ser rätt lika ut :P
Bild på ansiktserien hittar ni på hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0