Nya skorna

Hej ! Iigger och myser hemma hos Danne nu efter att ha kollat på en bra film och varit på en mysig restaurang.. Ramini hette den tror jag. Tog en oxfile med bea och klyftpotatis. Skit gott ! Satt väl där till halv 9 ungefär sen kände jag och Danne oss väldigt trötta så vi drog hem till han... Han har match imorgon tidigt på morgonen och blir upphämtad klockan 8. Jag får följa med om jag vill men vet inte om jag kommer orka.. Känner att jag vill sova ut så jag är piggare på kvällen.

Men här får ni se mina nya stövlar som jag är riktigt nöjd över :)





500 kostar dom bara i en sko affär i högdalen. Kommer inte ihåg namnet.. Men det var så att Elin min jobbar kompis hade varit och köpt ett par 40 i dom här på lunchen och ville ha mitt råd om hon borde behålla dom för hon var osäker. Och då sa jag direkt att jag själv har letat efter sånna och dom är skit snygga så hon skulle absolut inte byta ;P Sen sa hon att jag kunde åka dit och kolla om en 39 skulle passa mig bra för expediten sa att dom gett Elin sista paret 40 (Jag har storlek 40 i skor ). Alltså prov paret. Men sen när jag kom dit fick jag ett par sprillans nya 40.. Så hon ljög alltså för att få Elin att tro att dom skulle ta slut och att det var sista paret. För Elin frågade snällt om det fanns ett par 40 till oanvända.. Men men så kan dom vara i en affär.. Irriterade blev vi båda men jag fick iallf mina skor också så det var endå en grej bra i lögnen endå om ni förstår :P

Nu ska jag sova.. Kanske ska gå upp tidigt imorn ju!
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0