Äntligen fredag !

Idag var jag faktiskt rätt pigg när jag vakna. Gick upp ur sängen kvart över 6 ungefär och satte mig i duschen. Mycket skönare att åka till jobbet pigg och nyduschad. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Jobbar till tre halv 4. Tänkte kanske käka lunch hemma idag och då kanske lägga upp en Dagens.. Får se :) Sen efter jobbet åker jag nog hem till Danne så får vi kolla runt lite vad folket ska göra..

Måste åka snart men här har ni en video från i sommras när jag var på norrtäljes blues festival. Riktigt roligt var det faktiskt. Var där med familjen på pappas sida. Vi tog vår motorbåt till norrtälje. Ca en och en halvtimmes resa. Mysigt på vägen dit för det var sol och allt. Inte lika skönt att åka hem vid tolv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0