Back at my place

Nu är jag hemma igen.. Var ju som sagt och hämtade Danne från träningen och sen åkte vi hem till han. Käkade lite "vålullar me Lis " haha.. Eller okej inte med ris utan nudlar :P Sen har vi bara myst lite framför tven och duschat. Gett masage har jag gjort också :) Gillar att skämma bort min pojk ibland ;) På hemvägen nu hämtade jag upp Linda också så hon är också hemma här och gör mig sällskap :) Men det blir inte så mycket länge till för jag är som vanligt väldigt trött vid den här tiden. Så kommer nog sova snart.... Zzz....


Smygfota lite på träningen..Danne längst till vänster me nylongula skor :P

Säger godnatt för mig nu, sovgott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0