Bärbar data

Hej bloggen !

Vilket knaz med internet det är ! Blir så irriterad. Hade skrivit ett rätt långt inlägg och sen när jag skulle ladda upp en bild loggades jag ut eller nått. Inlägget försvann iallf och internet slutade fungera. Har försökt blogga sen klockan halv 4 men icke sa nicke. Satt då hemma hos Danne men nu åkte jag hem till mig ett tag istället :P Daniel är på träning och den slutar klockan 7. Då ska jag hämta upp honom och sen åka hem till han och käka. Efter det ska jag hit igen och sova själv. Han har sovmorgon imorn så då blire bättre iallf vi sover ifrån varann för han vill vara uppe längre på kvällen då och det orkar jag inte :P.. Plus att det är ju bra att vara ifrån varandra ibland också.

Men hur som helst det jag egentligen ville och hade skrivit om i inlägget som försvann är att jag vill köpa en bärbar data med mobilt bredband! Jätte gärna alltså.. Tänk vad skönt att kunna sitta var man vill och surfa. Speciellt  på jobbet under lunchrasterna när jag endå inte har nått att göra. Ska kolla upp allt sånt där iallf. Men mest av allt skulle jag vilja ha dn här datan från SONY;



Men den kostar 11990 :- och det har jag inte råd med :P

Men nu ringde Danne mig nyss och sa att träningen slutar sex så måste rusa ! Hörs senare ikväll PUSS PUSS



Kommentarer
Postat av: Sarah

jag har oxå kollat på den! Galet fin!

2008-09-08 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0