Bio ikväll

Nu sitter jag här hemma hos Fedde igen. I stan lämnade Linda in sin kamera på lagning och Fedde köpte CS till datan. Och nu sitter dom och installerar det. Jag är så trött så att jag håller på att somna. Men det går inte för dom har på ljudet och till CS hörs ju massa skott o skit. Jobbigt... Snart blir det mat iallf. Vi ska käka bakad potatis med skagen röra. Kött finns det till om man vill ha. Hoppas jag piggnar till lite av att äta :P Sen kvart över 9 börjar bion på SAGA. Eftersom vi är så sent ute så är  nästan alla biografer fullbokade. Men det fanns som tur var 4 platser på SAGA sallong. Filmen vi ska se är Patrik 1,5. Och det roliga med den filmen är att jag och Linda känner huvudrollen. Eller vi gick i samma skola som han förut och Linda i samma klass men nu ses man ju aldrig så känner är väl kanske att ta i :P Men filmen verkar iallf rolig och bra. Den har fått mycket bra kritik iallf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0