Bio

Hej igen.. :) Kom nyss hem från bio. Fedde och Linda ringde oss typ halv 8 och sa att dom hade bokat biljetter till oss till klockan 9. Och man måste hämta ut dom klockan 8 så det vart snabba puckar!.. Men jag tyckte inte filmen var så bra till en början så jag somna igen :P haha den här gången lite längre också tror jag.
Vi såg en film som heter Tropa De Elite.


 Pratade spanska hela filmen. Den var skit seg till en början men sen när jag vakna igen var det fullt ös haha. Danne och Fedde tyckte den var skit bra. En bra film att ta med pojkvännen på om man vuill bjussa lite för det var ingen direkt tjej film :P Handla om hur det är att vara polis i brasilen och alla dessa droger och langare. Riktigt hemsk var den ibland. Te x en scen var att en pojke skulle fått en kvast uppkört i arslet om han inte berätta vart en viss person var. Och dom satte plastpåsar på huvudena tills dom svimma om dom inte berätta m.m. Mycket våld med andra ord...


Lite bilder utanför biograf  Sture ...


Hon ville gå runt så..

Skämt o sido :P



<3



Kommentarer
Postat av: Fedde de man

Dem pratade inte Spanska de pratade portugisiska

2008-09-07 @ 12:04:29
URL: http://lillsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0