Det vart bilen ..

haha...

Väl inne på konsum snackade jag med Danne i telefon och han övertygade mig att vi skulle käka pizza idag. Snacka om att jag kommer bli tjock ?! Nä men det var ett tag sen faktiskt. Men är inte sådär jätte sugen på mat överhuvudtaget så får se vad det blir. Ska strax gå ner och möta honom. Stackarn har tydligen pajat hela höften :/...

Köpte med mig lite frukt hem också.. Måste få i mig lite vitaminer :P
Och en grej som jag inte kunde låta bli att köpa var det här hårspraye;t



Elnett 75 ml 20 :- ... ( hittade 200 kronor hemma så passade på :P)
Går alltid bort till hår och hud avdelningen när jag är i mataffärer.. haha

Tänkte att jag kanske skulle ha utsläppt imorrn och vill då ha ett bra hårspray till det och har hört att det här faktiskt ska vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0