Egen lägenhet

Ska strax sova. Tänkte bara skriva av mig lite här först.. Jag får helt enkelt panik. Vill ha en lägenhet nu. En helt egen där jag kan möblera och fixa till precis hur jag vill. Där jag får göra vad jag vill. Bara mitt lixom. Ska självklart ha antingen en hund eller en katt när jag flyttar in också. Annars kommer det kännas så tomt om jag skulle råka bli ensam nån kväll. Skönt att veta att det alltid finns någon där. Vart extra sugen på det här just nu när jag har läst Kenzas blogg om att hon har fått en egen lägenhet. Och hennes vägg var ju skit snygg ! Inte för att jag gillar Tokio Hotell men att lixom ha gjort något eget på väggen. Skulle själv vilja måla något. Typ en stor fin blomma eller nått mot en snygg bakgrunds färg. Står iallf i bostadskön men det kan ibland ta nått år. Men jag orkar inte vänta.. Men blir ju illa tvungen.

Skulle ju inte banga på sån här utsikt!
Om det fanns i stockholm förstås :P


Men nu ropar älsklingen på mig att jag ska komma och kolla på nån boxningsmatch. Så ska göra det sen sova :) Men imorn då hörs vi igen ! Ska försöka ta mig upp tidigt med Danne och hinna blogga lite samt käka frukost. Ska ta mig tid att fixa mitt hår också med mina nya grejer ;)

Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0