Esprit

Nu är vi hemma hos Fedde igen efter en låååång resa. Vi åkte som sagt till skärholmen för Linda skulle gå på en jobbintervju hos Esprit på jessis jobb. Och det verkade faktiskt gå bra. Hon ska tillbaka på torsdag för en riktig intervju. Det var tydligen så mycket folk nu och lite rörigt. Men posetivt att dom ville träffa Linda igen :)
Gick runt där och kollade lite i affären också. Och eftersom vi känner Jessie får vi 30 % rabatt. Det är nice ! Hittade många fina koftor. Bla den här :





Kommer inte ihåg priset men tror det låg runt 500 iallf... Men kan ju tyvärr inte köpa nånting nu eftersom jag är ganska pank men till helgen då smäller det ! haha..

Nu är jag så trött att jag kommer somna.. Är helt slut i benen efter allt spring idag. Men måste hålla mig vaken när Ensam mamma söker går iallf :P Och det börjar ju klockan 8 på 3:an...

Kram så länge <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

vad är det för affär? skit fin tröja

2008-11-22 @ 16:03:20
URL: http://miikaelay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0