Farsta C

Har varit en ganska stressigt idag med.. Direkt efter jobbet åkte jag till Farsta och mötte Danne. Hittade lite grejer där :) Men man kan ju inte köpa allt på en gång så det här fick följa med mig hem idag !

Ett täcke och två kuddar plus ett påslakan sett ;
Bra att ha när jag och Danne alltid bråkar om vem som ska ha täcket / vilken kudde :P


Allt från Hemtex
  • Täcke 300 ( egentligen 500 men fick 200 rabatt )
  • Två kuddar för 99 :-
  • Påslakan sett 299 :-

Väska och halsduk ;




Båda från Wedins Accent

  • Väska 349:-
  • Halsduk 200 :-

Smink Rouge och maskara;



  • Maskara 109 :- Rea på HM
  • Rouge 89 :- Peach


Mer shoppning i helgen. Ni minns väl min önskelista ? annars kolla i kategorin. Många grejer kvar ;P...




Eller okej inte så mycket kvar men en kofta och skor iallf :P .. Men mer plus det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0