Fredags kvällen

( Det här inlägget började jag skriva i lördags kväll men kände mig mycket dålig så orkade inte fortsätta :P ) Förlåt för dålig updatering !

Igår var nog den tråkigaste kvällen på länge... ( förutom att träffa kompisarna igen förstås :))Alltså jag var typ den enda som inte drack och alla var taggade och glada. Vart lite jobbigt då men vad fan jag ställde upp för laget och var med iallf.. Kunde ju valt att stanna hemma men det är ju inge kul. Men jag måste ju vänja mig för det lär ju bli fler sånna här kvällar dom närmsta 6 månaderna. Men då kanske man hamnar på en roligare fest förhoppningsvis :P För den vi var på igår hade nog dom tråkigaste människorna i hela Sthlm .. Förutom sen när vi kom och det vart lite drag LITE haha. Aja tog iallf lite bilder ;

Först luffa vi på en bänk i kanske en timme innan vi fick komma till festen.. Klockan var väl runt halv 11 då. Det var jag Diddi Linah Danne och Daniell :).


jag dåra

Denise <3

haha ( nån Dennis, Daniel, Daniell, Jag Denise

Igen !

Det var ett jäklans spill hela kvällen :P

Linis <3


Sen Daniel som hade lite svårt att behålla kläderna på :P


Ja det var allt om fredags kvällen ! PUSS

Kommentarer
Postat av: alexander

den där dennis känner jag igen, jag o danne gick i samma skola som han, om jag har rätt :o (distra då :))

2008-10-01 @ 23:29:45
Postat av: Josse

Ja du har rätt, det är han :P

2008-10-02 @ 06:24:46
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0