Hej bloggen efter år och dar...

Nee men jag har varit sjuk den här helgen och har knappt orkat vara uppe.. Men endå har jag hittat på lite grejer som att kolla på film hemma hos Fedde i lördags kväll med Daniel och Linda. Fast jag somnade ju iofs innan första filmen var slut så jag var inte speciellt social, men det kunde inte hjälpas :P Sen hela söndagen sov jag fram till halv 3 typ. För då skulle jag och Linda åka och hälsa på hos våran Farbror och kusinerna. Vi träffade lilla Mikael för första gången och han var så himlans söt ! Och Emmah var också lika söt som vanligt :) Kunde inte stanna så länge men var där iallf i en och en halvtimme och busa lite. Mysigt var det iallf. Jag klarade mig igenom dagen med hjälp av en alvedon och lite frisk luft. Sen på kvällen ( alltså igår) Var jag bara hemma hos Danne och kolla på Hål i väggen . Så där har ni lite info om vad jag ahr haft för mig under helgen :P Men nu tror jag aillf det blir fart på bloggen igen.. Känner mig lite bättre men är fortfarande smått sjuk. Sitter just nu och bloggar i min bil en snabbis hehe. Dom i huset brevid måste ha trådlös upkoppling utan lösenord. KUL :) Men bilder på min shoppning från i fredags får ni senare idag när jag kommer hem ! Ni får nöja er med lite bilder på kussen så länge :)

Linda emma Och Mikael

Jag

Linda och emmis


Aja måste åka nu hörs som sagt senare idag ! :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0