Hej !

Först nu kom jag hem igen.. Är jäääätte trött. Ska strax sova.

Idag har jag chillerillat lite med Diddi :) Det var typ 100 år sen sist. Så det var kul. Även fast hon bor på andra sidan gatan ses vi aldrig. Jag har så fullt upp med mitt jobb som tröttar ut mig och sen har det alltid skärt sig om vi bestämt att vi ska ses till helgen. Som vi faktiskt har bestämt den här helgen också :P Får se hur det blir haha. Men satt iallf hemma hos mig och tog lite knasiga kort. Som tex det här ;

haha

( en mer "normal" bild av diddi ser ni brevid mig i headern :) )

Älskar dig vännen <3

Sover ensam idag gör jag också för Daniel har sovmorgon till 10 imorn. Fan vad lyxigt för han. Jag ska gå upp halv 7 som vanligt. Saknar han redan.. :P Hade så mysigt innan jag åkte. Var precis hos han. Åkte nämligen och träffade honom efter att jag var med Denise...Men skönt ska det bli att få breda ut sig över hela sängen ! haha.

Och imorn ja då är det löning ! Kommer troligen bli mycket shoppning imorn och den här helgen. Ser fram emot det ! Men mer om det imorn...

Godnatt på er<3

Kommentarer
Postat av: Denise

ÄLSKAR DIG OCKSÅ<3

2008-09-24 @ 23:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0