Hemma i kärrtorp

Först nu kom man hem igen. Har haft fullt upp hela dagen. eller fullt o fullt. Först åkte vi till högdalen som planerat. Det som vi faktiskt tänkte göra var att köpa förlovningsringar.. För det stod att det var 50 % rabatt på ringar. Men när vi väl kom dit så var det typ inte alls så.. Vart lite besvikna för att det var så dyrt så vi bestämde oss för att vänta med det här tills vi har mer pengar. Och plus att vi har ju hela livet framför oss :) Ingen bråska. Allt har ju gått bra i två års tid så "ta i trä" att det fortsätter så ! Sen iallf efter det vart vi rätt hungriga så vi tog bilen till farsta för att käka. Danne skulle också kolla på en jacka men hitta ingen där tyvärr. Ska dra in till stan imorn istället för där har dom snygga jackor på Jack and Jones. Jag tog en Nacho tallrik där uppe vid cafet ovanför ingången vid t banan om ni förstår vart jag menar. Men det var typ massa småflugor där och det smaka rätt konstigt så ville inte äta upp det där :P Då vet ni det iallf ni kanske tänkte äta där nångång :P Så vi ringde mikaela istället och drog till kärrtorp / Vardagsrummet. Ett cafe där hon jobbar. Skit mysigt är det där. Vi satt där från halv tre till fem :P.. Åt god mat. Bakadpotatis med skagenröra och sallad, danne tog Pasta bolognese. Alltid lika gott :) Läste lite tidingar och bara tog det lugnt... Mikaela gjorde en jätte god smoothie till mig och Danne drack kaffe efter kaffe :P Vi bestämde oss för att dra dit imorn med efter stan.. haha så mysigt är det !



Regnigt utanför..

Ser ni att det är Danne som springer där?
Nästan som ett spöke :P..







Mikaela försökte tvinga i mig en chokladboll haha


Älsklingen <3



Nu tänkte jag lägga mig i sängen med älsklingen och mysa framför tven och vänta på att Linda och Fedde hör av sig. Ska nämligen träffa dom sen :) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0