Hollywood?

Hejsan alla glada :) Den här dagen har verkligen varit en skit dag.. Bilen krånglade , Automater krånglade, jag blir sen stressar som fan m.m. Men nu är jag iallafall hemma igen efter många om o men. Ska strax ner till Vardagsrummet och käka middag med LInda,Fedde, Vicky och Danne. Så har rätt brottom för måste byta kläder och så. Stressa igen med andra ord ! haha



Men förresten en sak undrar jag. Jag kör alltid förbi den här affären när jag åker genom stan hem från jobbet. Den ligger nära Reddevil bakom NK huset. Hollywood heter den. Har ni sett den förut ? Vet någon om det är bra kläder ? Vill kika in där för tycker jag har sett lite balla kläder men är inte säker eftersom jag kör bilen förbi. Men har inte haft nån tid att gå förbi där och sen glömmer jag bort det..

Snälla berätta något om ni vet :)
See ya later ! <3


Kommentarer
Postat av: denise

josse de är verkligen inte don typ av kläder där :P

ring mig i veckan när du har tid så får vi ta en fika <3

2008-09-23 @ 22:43:05
Postat av: Josse

haha okej tack Denise då vet jag :)



Ja det gör jag Puss <3<3

2008-09-24 @ 06:29:42
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0