Bloggar jag läser

Jag förstår att man har ett liv utanför bloggen också men som dom här sora bloggarna man räknar med dom updaterar aldrig känns det som :( .. Jag brukar kolla Kenzas blogg och jag började fastna för hon skrev så ofta och roliga saker. Men nu idag har jag typ klickat in mig på hennes sida 5 gånger sen klockan 12 och först för en timme sen uppdatera hon igen. Tråkigt att inte kunna läsa sina favvo bloggar lixom :P..

Dom här bloggarna spanar jag in regelbundet :

Kenzas.se


Har följt den i ca 1 år. Sen hon hade 6 000 besökare per dag. Jämfört med 20-30 000 nu.

Nicaah.blogg.se


Har följt den i nån månad bara. Fastnade för hennes fina designer. Hon som designat min med ! Intressant blogg :)

Huumlaan.blogg.se


Hittade den via PA för ett halvår sen kanske. Har träffat henne nån gång sådär men känner henne inte. Men gillar hennes frisör och modell blogg. Intressantare att läsa om någon man vet vem det är IRL.

Blondinbella.se


Har faktiskt aldrig fastnat för henns blogg förut. Det var nu för nån dag sen jag ville spana in för att ingen annan bloggare updaterar :P Vart faktiskt posetivt överraskad. Rolig att läsa.

Kissies.se


Kollar då och då. Roligt att se vad för knasigt hon hittar på haha.

Stinalee.se


Har följt den i ungefär ett halvår. Roligt med så många bilder !

Och sen min systers som aldrig updaterar :P
Lillsen.blogg.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0