Jag vill ha

Hej hej :) Kom hem till mig för inte så länge sen.. Möttes av en stor kram, alltid mysigt :) Idag har faktiskt varit en väldig ångest dag. Alltså ångest över att mina pengar är slut... Eller har ju 500, det är ju alltid nått haha. Men ärligt nästa månad och framåt ska jag iallf försöka lägga undan ca 2-4000. Jag har ju råd med det eftersom jag får full lön och har ingen egen lägenhet ÄN. Men det kommer ;) Och då kommer jag nog inte kunna lägga undan så mycket varje månad. Men fram tills den dagen iallf ! Dom avgifter jag betalar varje månad är bensin och telefonräkning som jobbet drar av från min lön samt 1000 kronor ger jag till mamsen. Ibland mer bror på hur mycket jag varit hemma ! Men jag har iallf gått runt och funderat på alla saker jag vill köpa. Speciellt när man vet att man inte KAN köpa nått just nu vill jag ha det ännu mer. Skit jobbigt. Men nästa vecka när jag får lön ska jag köpa detta :

  • Ett par stövlar... Helst bruna ska dom vara. Kanske dom här ? Får se vet ej än..

Iallf den färgen.. Skopunkten 399:- Bra pris också

  • Sen en ny stor snygg väska

Nått i den stilen fast längre band.

  • Varm och mysig kofta + halsduk


149 kronor Bikbok

Också från BIk bok..


Sen massa fler skaker men det bara dyker upp i mitt huvud då och då sen glömmer jag bort. Måste ta och börja skriva ner. Men nu måste jag städa mitt rum lite... Ser förj*vligt ut :P PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0