Klippning

Allt bra med er?

Hann inte blogga nått imorse eftersom Danne ringer mig 20 i 7 och säger att det är förseningar på t banan. Så jag var tvungen att slänga på mig kläderna skit snabbt och springa iväg och möta han så åkte vi tillsammans tillfirman där min bil var och åkte till jobbet :) Jag och danne jobbar nära varandra så det vart ingen omväg för mig. Danne kom 1 och en halvtimme försent men det gjorde inget :P

Sen efter jobbet drog jag och mötta Linda i stan och så gick vi och klippte oss :) Stället heter hårcenter och ligger bakom Söderhallarna på hötorget. Kostar 140 kr för klippning. Riktigt bra pris tycker jag och jag vart nöjd !



Hade uppklippt sen innan så man kan säga att dom bara toppade uppklippningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0