Knasiga bilder

Halloj.. Anledningen till att jag inte har bloggat nått idag är att dom inte har trådlöst på försvaret där jag jobbar :( Så kom inte in på internet. Och i morse försov jag mig :P Så hann inte då heller. Men har inte hänt så mycket idag. Har bara varit en väldigt seg dag eftersom jag har sovit så dåligt. Men ikväll ska jag iallf sova själv så då kommer jag säkert somna vid 9 :P Alltså 9 och en halv timmes sömn ! Fan vad skönt det skulle vara haha. Men det är ikväll det... Just nu sitter jag hemma hos mig helt själv med mamma. Danne är på träning. Ska hämta upp han klockan 6 sen åker vi hem til han och kollar på "hål i väggen" tror jag. Missade det igår men man kan ju kolla repris på kanal 5 ;) Hörde att det var riktigt roligt...Sen efter det drar jag hem och sover..

Bjussar på dom här  bilderna jag tog idag. Lekte lite med webbcamen jag har inbygd i datan.




Haha snygga jag dåra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0