Kom hem för en liten stund sen ..

Vi hade det jätte mysigt i gullmars. Själva fiket var halvt en video butik och halvt ett cafe :P Vi satt utomhus i kylan invirade i filtar och drack varmchoklad och Tea. Jag tog en morots kaka och Danne en slags choklad kaka med nötter på. Hans var godare än min :P Satt och prata om vad som händer imorn. Blir nog fest :) Men ingen dricka för mig :( .. Tråkigt.. Men mer om det imorn.

Tog lite pics ;


haha tjockisar



Linah - Alltid lika glad :)

En nyrakad älskling på snedden <3

Och en sne josse ( orkar inte vända bilderna för det tar 100 år :P )


Och med det säger jag godnatt <3

Kommentarer
Postat av: NINA

sv; 900kr men jag har ju 30% så 600 för mig =) AS SNYGGA, kan verkligen rekomendera!!

2008-09-25 @ 22:13:22
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe okeej :)

neej jag vet faktiskt inte än :p <3

2008-09-25 @ 23:36:14
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0