Löning idag !

Hahah det var jävligt länge sen jag har sovit så här länge. Hel a 9 timmars sömn :) Fast är just nu också lite "övertrött " för jag sovit så länge. Gick och la mig halv 10 efter att jag skrev sista inlägget igår. Men nu blire snabba puckar upp ur sängen och klä på mig. Sen blir det jobb 8 timmar och sen Shoppning ! :D Jag tror jag hämtar upp Danne efter jobbet när jag åker hem från stan och sedan åker han med mig till firman. Han ska nämligen klippa sig i stan så det blir nog perfa.. haha han måste bara passa in mig innan jag åker in i tunneln ;)

Visar er såklart senare idag vad jag köpt för några saker ;)
Som jag har väntat ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okeej :)

jaa jag gillar den :P

va händer ihelgen?

håller med skönt med lööööööön!

2008-09-25 @ 14:49:06
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0