Lördag

Godmorgon !

Vaknade för ett tag sen. Och just nu ligger både jag och Danne med en varsin Mac i knät och gör våra "behov" framför datorn. Ser rätt roligt ut haha. Christian hade tydligen köpt en likadan data som mig fast svart. Så nu behöver inte Danne snylta på min när vi är här :P...

Hade jätte svårt att sova inatt igen ! Alltså vad är det med mig haha. Fast nu tror jag faktiskt det beror på att vi fick ta bäddsoffan jag och Danne. Och den har nån hård kant som går upp precis där knäna är. Så man kan lixom inte ligga raklång hur man vill :P Lite jobbigt.

Det vart inte så mycket bloggande igår. Och vet ni varför ? Joo först när vi kom fram så bara chilla vi galet framför tven. Sen gick på till ICA och handla mat. Dolmio med pasta. Det var väldans gott men Daniel hällde typ i en halvburk jalanpenjo så det vart för starkt. Det förstörde lite den goda smaken... Men sen började jag snabbt känna mig sjuk :( Det var jätte jobbigt fick ont i halsen och kände mig lite febrig. Så jag var typ helt off hela kvällen. Orkade inte ens käka upp chipsen vi hade köpt. (Så ligger Btw och gör det nu istället ) :P  Nä men det är ingen bra frukost så ska gå upp och göra ett lite nyttigare första mål på dagen !



Men mår bättre idag så då tror jag bloggen kommer fly
ta på bättre den med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0