Lördag

Godmorgon !

Sovit gott ? Jag har inte sovit så bra ... Det började med att jag vart jätte trött och ville sova så jag gick och la mig i Lindas rum. Då var klockan typ 12 nånting. Sen när jag precis hade somnat kommer Linda in och säger ; Josse vi får sova med varann ett tag för Fedde och Danne vill sitta uppe och kolla på kampsport till klockan halv 4. Åhh jobbigt tänkte jag för Danne brukar komma och hämta mig när han ska sova och det brukar aldrig bli så sent. Men iallf så sover jag där ett tag sen vaknade jag och undra var jag var.. haha. Vart lite förvirrad där , var så trött. Då går jag iallf upp och in i mitt rum där dom sitter spikade vid tven. Men klockan var tre typ så stängde av och först då kunde jag sova ordentligt. Sen på morgonen låg jag typ mest bara och drog mig. Kunde inte sova för det vart så ljust. Så är väl inte sådär jätte pigg idag..  Det är bara jag och Danne som är vakna. Fedde och Linda sover fortfarande. Dom är dom värsta sömntutorna jag vet :P Ska ta och väcka dom snart så vi kan hitta på nånting.

Så länge kan jag lägga upp lite bilder från igår :)

Började med lite snacks och drinkar..

Mormor hade dukat så fint :)

Kvällens andra prinsessa Linda haha..
Man kan göra om bilder på min kamera , lägga till ramar osv så vi höll på lite med det :P



Sen var det dags för tårta, Linda och Fedde gjorde den
Super god


Min mosters hund Miranda.. <3

Sen var det dags för paket öppning

Linda med sin nya fina tavla


Min kusins barn Arvid :)

Jag och Linda påväg hem



Nu måste jag göra mig i ordning för vi ska åka in till stan. ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0